KYD + Fine Little Day


(null)

KYD kan stolt meddela att jag ingått ett ambassadörskap med och för Fine Little Day @finelittleday ! Ett varumärke som jag håller nära hjärtat och som jag både vill inreda med hos mina rara kunder samt även hemma ! Deras sortiment består av allt mellan kuddar, keramik, tyger, tavlor mm! En stor vidd av accessoarer som både är flirtigt charmiga och unika som sticker ut och och även design med mer tidlösa inslag !  Kika in deras hemsida @finelittleday ! Här ovan ser ni en Clover kuddfodral , ett härligt kuddfodral tillverkat av en blandning av linne och bomull med broderade fyrklöver i olika nyanser. Det oblekta tyget i kuddfodralet är både kraftigt och mjukt!  Med Clover kuddfodral får du en uttrycksfull inredningsdetalj i soffhörnet eller på sängen.







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback