En återblick för 2022 för KYD - Tack


(null)

Snart närmar vi oss slutet av 2022 och när man blickar tillbaka på året så har det fyllts med så fina möten, roliga uppdrag och händelser för KYD som varit nya och spännande & utmanande ! 

Nya kunder som kommit, gamla som återvänt, nya hus som ska planeras och produktfoton som ska tas!  

(null)


Jag vill rikta mitt varmaste TACK till mina fina kunder för att jag får äran att vara just er privata inredare för att skapa era drömmar, TACK till samarbetspartners & företag som jag har den stora äran/ förtroendet att jobba med båda i styling och fotografering,

(null)  



Sen vill jag även rikta Ödmjukaste värme till de som alltid finns i Livet ! Ni som uppskattar KYDs konto med att lämna ett "like" en kommentar och ett hejarop ! I en värld som blir allt mer tuff och kall därute är det så himla viktigt att vi ser och ger varann värme och glädje, de är de där små sakerna som sätter pricken över i:et i Livet ! Ni är som varma solstrålar och hoppas ni vill stanna kvar under nästa år och ta del av kommande Case som jag är så peppad på att berätta för er! 

Jag Önskar er alla en God Jul och ett Gott Glittrande slut och lova mig att stanna upp och njuta av era nära och kära ! Med värme och kärlek Åsa 









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback