In i KYD bubblan igen HT 2022


(null)

Att sätta samman en röd tråd kan ibland vara svårt tycker många och jag får ofta förfrågan om jag kan hjälpa fixa så det blir en fin helhet i hemmet! KYD älskar att ha en nära dialog med mina kunder, lyssna in dess drömmar, stil och känsla och sedan förvandla detta till olika kompositioner av inredning. För mig är varje kund unik. Att se just till deras behov, stil och budget, det är just det som gör jobbet som inredare så roligt och utvecklande. Min uppgift är bla att hjälpa att förverkliga människors visioner kring just deras hem – och göra de ännu mer personliga genom att ge råd och inredning som just de hjärtar och vill ha, men kanske inte hade tänkt på själva samt ge en trygghet i just de valen och i resan. För mig är inga frågor fel och desto fler frågor desto mer vill jag ge och lära ut till dem.  Sen tycker jag att det är väldigt fint att lyfta fram och ge tips på både formgivare som är nya i yrket och de som har lång erfarenhet, ge förslag utifrån både befintliga möbler och nya. Att lyfta och belysa varann är så viktigt och att göra jobbet med passion, värme och hjärta! 

Här ser ni ett litet utkast på en del av ett inredningsförslag till kunderna Ante och Emmas hem. Med Sol Åsa alias KYD



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback