LANSERING - NOW ONLINE @ Norden print


     
(null)

"Nypa mig i armen" känsla när man nu kan surfa in på NordenPrint och se de tavlor jag fotade på Gotland!  

Jag vill rikta ett Stort ödmjukt och varmt TACK till fina NordenPrint som lyfter fram Mina motiv och att jag får ta mina fototavlorna till en ny nivå som fotograf ! 


(null)


Och sen vill jag även rikta det en stort tack till mina fina fina Pappa Karl-Gustaf (K-G) . Han som fått mig att tycka att fotografera är så himla kul och givande . Alla de dagarna då Pappa och jag tagit bilen ut på äventyr ihop på Sagoö Gotland. Lyssna på bra musik i bilen, planerande av vart vi skulle åka (helst en ny plats för att upptäcka nya pärlor) och fånga in det perfekta ljuset på morgonen eller kvällen.  Med picknickkorgen laddad och kamerorna nerpackade oavsett väder och årstid. De där stunderna som är pricken över i:et i LiVET och att ha gemensamma intressen ihop med människor som står en nära !  Tavlorna är i Posters i begränsad upplaga!

På deras hemsida står följande 


" Nu lanserar vi en kollektion med noga utvalda posters i begränsad upplaga. Varje poster finns i tre olika format från 30x40 upp till 70x100. Den minsta storleken trycks i 200 ex och den störst i endast 50 ex. 
Samtidigt lanserar vi ytterligare en fotograf, Åsa Gramén, som avbildat sin favoritö Gotland i en första kollektion hos Norden Print. Du hittar tre av Åsas vackra Gotlandsmotiv i kollektionen Limited Edition."

Jag hoppas ni mina fina följare kommer gilla de fotona KYD tagit för denna Limited edition som nu finns att beställa ! Varmaste tack ! 

In och kika på HÄR












Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback