KYD väljer Marc Mirren tidlösa smycken


(null)


KYD har ett tag haft äran att ingå fint samarbete med företaget Marc Mirren ! De erbjuder vackra, tidlös smycken som
Känns helt i min smak och stil! Jag bär dem varje dag - antingen örhängen , armband eller ringar!   I höst kommer jag speciellt bära dessa två sett som jag gillar väldigt mkt! Ena i silver och den andra i guld! Fint att mixa med hösten varma.  Toner och mysiga outfits ! 

Med rabattkod är KYDS15 – denna kod ger er mina fina följare 15% rabatt extra på hela deras sortiment . 

Just nu kör de även 3 för 2 - Och de erbjuder kunderna 3 produkter till priset av 2.

KYDs rabattkod går att kombinera med rean,!

Så kika in och få en egen Favorit att bära i höst 🍂 Klicka in HÄR



(null)


KYD för Marc Mirren 






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback