Kunders nybygge /Huset i Skövde är klart


(null) 

Jag minns när jag fick frågan av mina tidigare kunder Josefine och Marcus om jag ville va med på deras nya husresa, denna gång ett nybygge i Skövde! Jag minns det var försommar då jag första gången såg skisserna på husets planlösning! Sen dess har en nära dialog med dessa fina och rara kunder varit en del av KYDs jobb-bubbla! Att vägleda dem till husets alla val av material, golv, kulörer, belysning, kök, badrum, tapeter, dörrar, bröstpanel mm! Ja ni vet de där alla valen som man måste ta när man ska bygga helt nytt! Att få vara deras inredare har varit så himla kul i detta case, att agera deras "lie" genom inredningsdjungeln och i fredags, lite innan deadline av den givna sluttiden så fick de sina nya nycklar till sitt nya Hem som gått igenom en slutbesiktning. 
Jag är så glad för er skull och tacksam att just ni väljer KYD,  att få arbeta med sådana genuina, varma och hjärtliga kunder är lycka ! 
Nu börjar snart nästa uppdrag, att inreda... #inredare 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback