KYD inreder hos Malena & Mattias i Umeå Del 1


(null)

~ En av de bloggare jag absolut följt längst samt även älskar att inspireras av är fina influencern Malena som driver bloggen Malenami - "Guldkanter i vardagen" följ hennes fina instagram  @malenami eller bloggen HÄR  ! En förebild och en rar person som verkligen sätter en magisk känsla i text, bild och mode! 

Såhär i förändringarnas tid så önskade Hon och hennes man Mattias en ny känsla för deras fina Hus i Umeå där de bor med två små söner - "Huset vid havet"! Jag är tacksam och superglad att de just valt KYD som deras personliga inredare i denna resa ! I ett första utkast har jag lagt fokus på vardagsrummet, hemmets hjärta och en plats där jag önskar dem fina stunder!

(null)
Det befintliga vardagsrummet 

 Att skapa en plats som känns omfamnade varm, krispigt fräscht , tidlöst, gediget , sobert nytt ihop med varma toner/kulörer! Där inne och ute flätas samman! Att inreda med omtanke för miljön och skapa en plats som de längtar att få komma hem till, där livet sker...

Utkast på KYDs Moodboard /känslocollage 
(null)

Foton Malena - Collage /moodboards KYD














Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback