Ett av inredningscasen just nu - Nybygge i Skövde



(null)
Vardagsrummet sett från köket på nedre plan! Här ska det byggas en platsbyggd bänk! 

Älskar när allt börjar sakta men säkert att falla på plats, när ens kunders Husdrömmar skapas! Som jag berättat innan har KYD har fått äran att va med från första skiss och hela resan av material, belysning, färger, badrum, kök, golv, dörrar & tapeter till Josefine och Marcus nya hus i Skövde som just nu tar form! Att agera inredare och va med i hela projektet är så kul!  

(null)
Master Bedroom - bakom vänstra väggen är en Walk i Closet. 

Just nu ser det ut såhär ute på bygget! Det hålls på
För fullt för inflytt 1 Mars! Golv är lagda, tapeter och färger är på plats! Badrummet och köket har fått kakel. Och just nu hålls köket på att byggas! 

(null)
I lilla Melissas barnrum valde KYD att ge förslag på tapet i taket, en himmel/molntapet ! Övervåningens allrum med fina fönster ! 

Jag älskar att se hur allt tar form och hittills känns allt jätte bra! Att ha en nära dialog med familjen är så viktigt tycker jag! 

(null)
Köket från Ballingslöv i färgen oyster 
(null)
I stora entrén lägga detta kakel i grått och beiget. 

Ännu är det mer ska som förberedas och bli klart! Så nu är det nästa steg i jobbprocessen att ta fram
Inredning, belysning mm! Så mer kommer inom
Kort när alla pusselbitar börjar falla på plats! Tack fina Josefine & Marcus för ni väljer KYD och att jag får va med i detta roliga jobbäventyr!


Med sol Åsa 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback