Jullediga dagar väntar och tack för 2020


(null)

Sitter och skickar ut årets julkort från KYD till mina fina kunder och företag som jag har haft äran att agera inredare, stylist och fotograf till detta år! Ett år som varit allt annat än vanligt - fyllt av oro och sorg, men även ett år med desto större omtanke för varann och för våran planet! En tid då vi stannat upp och tagit  tid för de som betyder extra mycket för en, tid att reflektera samt att uppskatta här och nu mer! En tid för eftertanke !  Ett år då viktiga ord som omtanke och värme kändes extra viktigt! En pandemin som satte stopp för olika jobb som var planerade men även bidragit med nya dörrar som öppnats! 

(null)


Jag är så tacksam över de som anlitat KYD under detta år och att man ser på saker med nya möjligheter och när ens hem blir extra viktigt att värna om! Nya kunder och återkommande kunder - är er alla så tacksamma över! Ett år som varit så tufft för så många och jag hoppas så att vi kommer starkare och ödmjukare ur denna orolig tid snart och att 2021 blir ett mer kramvänliga år för oss alla !!Sänder varma kramar och hoppas ni får en mysig jul! 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback