Kunders hem nu helt klart @ Strömma


(null)

Tänk att just KYD får ha så fina återkommande kunder.  Att få vara med på den roliga resan från första planskiss till att och planera sista detaljerna och tänk så fina möten just inredning bidrar med. 
Idag vart det besök ute på Strömma hos fina Cecilia och Martin i deras hem! Allt började med att jag hjälpte att inreda Cecilias nya lägenhet på Södermalm i Sthlm, sen träffade hon Martin och jag fick även agera lite inredningsrådgivare till han och sen planerade de att flytta ihop och köpa hus ute på Strömma och frågade om jag ville va med som deras inredare på även det äventyret, svaret blev självklart JA! En resa både i att binda samman deras två olika inredningsstilar, ta in känslan som omger miljön ute på Strömma och sen lyssna in deras gemensamma idéer och visioner för deras hem! Att vara närvarande och ha en fin dialog mellan mig och mina kunder är så viktigt, känner mig så varm av glädje när jag idag hörde att de trivs väldigt bra i deras nya hem ! Tack Cecilia  och Martin för att ni väljer KYD, och tack för att jag får vara just eran inredare ! Jag vill även skicka ett tack till KYDs högra hand, rara Hanna som även varit med på och bollat idéer i detta case! Solskenvärme /Åsa ! 


(null)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback