Just nu på KYDs skrivbord - hus i Skövde


(null)

Under de senaste åren har jag märkt att desto fler privata kunder med önskan om att bygga hus hör av sig och vill anlita KYD! Detta är oerhört kul och ärofullt. Att just KYD får vara med från start på just deras Husdröm/Drömhem.  Att få arbeta fram en röd tråd, ge tips och råd gällande materialval, kulörer, belysning och möblemang, från skiss till inflytt och finnas där som deras privata inredare när frågorna blir många! Alla kunder är för mig unika så gäller att se till deras behov och önskningar om vad just deras hem ska fyllas med och utstråla. Ett av dessa hem som just nu ligger på KYDs skrivbord är rara Josefine, Marcus och Melissas kommande hus i Skövde! Det är underbart att se hur huset tar fart på bygget och denna vecka har kulörer/tapeter/golv/dörrar/taklister och badrummens inredning och kakel valts ut! Jag hoppas bidra med mkt kunskap och inspiration till deras hem som står klart i jul och älskar ha en nära dialog med mina fina kunder! Tack för förtroendet fina ni! Med sol Åsa 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback