Världens första Svanenmärkta sängbord - Wilma


(null)

Att inreda sovrum är bland det bästa jag vet, både hemma och hos mina rara kunder! Ett skapa sovrum man vill längta hem till och som både är mysigt, med hög komfort och fyller de funktioner som vi önskar! För mig är det även viktigt att som inredare ta det ansvar att välja produkter som har hög kvalité och värnar om miljön! 

Därför är jag jätteglad att KYD fått i uppdrag av fina företaget Zebra Collection att styla/fota och presentera för ER deras nya sängbord Wilma - världens första helt svanenmärka Sängbord, visst är hon fin! 

(null)

Sängbordet Wilma är Svanenmärkt, vilket innebär att de hör till de minst miljöpåverkande inom sin produktgrupp och att de uppfyller Svanens krav och nivåstandarder. Det innebär även att träet kommer från FSC-märkta skogsbruk, att de har en minimal påverkan från miljö- och hälsofarliga ämnen och en lägre energipåverkan. Produkten är återvinningsbar och sorteras som träavfall på återvinningscentral.


Fotografering och styling för Zebra Collection 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback