Svenskt Läder By Anna runt armen & i håret



(null)

Genuint hantverk och detaljer som väcker glädje och stolthet! Just så tycker jag det känns att få bära produkter från "Svenskt läder by Anna"!


Företaget säljer handgjorda accessoarer av svenskt naturgarvat läder från Tärnsjö garveri. Naturgarvat läder innebär att lädret garvas med ämnen från växtriket t.ex. bark. Det är miljövänligt och skonsamt att ha på sig eftersom naturgarvat läder är helt kromfritt, vilket många andra läder inte är. 


(null)


Anna som är den som designar och tillverkar allt! Hur begåvad får man va? Alla accessoarer är döpta efter personer som finns i hennes liv och som på ett eller annat sätt betyder mycket för henne.    Produkterna finns i olika storlekar S, M och L.  Eftersom alla accessoarer är handgjorda kan det finnas olikheter och skapar en unikhet som KYD älskar! Man känner verkligen att Anna lagt ner mycket kärlek och omsorg i att skapa varje produkt! Jag gillar verkligen Läder då materialet  åldras med värdighet och blir finare ju mer man använder dem!

När man har utsläppt hår så pryder tofsen fint runt armen såsom på bilden! 

Kika in hemsidan HÄR ! Jag är även glad att kunna meddela ni mina följare får 20% vid order då ni uppger KYD20! Så in och kika om något passar just dig! Med Sol Åsa 

Styling, foto Killingyourdarlings 








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback