Tack för 2019 och God Jul


(null)

2019 går mot sitt slut och sista jobbdagen imorgon, så jag vill rikta mitt varmaste TACK till mina fina kunder för att jag får äran att vara just er privata inredare för att skapa era drömhem, TACK till samarbetspartners & företag som jag har den stora äran/ förtroendet att jobba med båda i styling och fotografering, TACK till de deltagare på kurser jag hållt i och fått lära känna och som gett så glada och varma möten! 

(null)


Sen vill jag även rikta Ödmjukaste värme till de som alltid finns i Livet och Er här på bloggen och instagram! Ni som uppskattar KYDs konto med att lämna ett "like", en kommentar och ett hejarop ! I en värld som blir allt mer tuff och kall därute är det så himla viktigt att vi ser och ger varann värme och glädje, de är de där små sakerna som sätter pricken över i:et i Livet! Jag hoppas kunna inspirera er här och ni ska veta att jag blir en "Happy" då ni lämnar ett klick med ett hjärta och det känns extra peppande att fortsätta dela KYDs äventyr här på instagram då! Ni är som varma solstrålar och hoppas ni vill stanna kvar under nästa år och ta del av kommande Case som jag är så peppad på att berätta för er! 

Jag Önskar er alla en God Jul och ett Gott Glittrande slut på 2019 och lova mig att stanna upp och njuta av era nära och kära i juletid! Med värme och kärlek Åsa . #inredare #stylist  #fotograf #föreläsare





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback