KYD för danska Kreafunk - tävla och vinn på instagram


(null)

TÄVLA & VINN högtalaren aGO från danska @kreafunk antingen i vit eller svart!  Jag älskar musik och skulle inte klara en dag utan att nynna, sjunga eller dansa med till fina låtar! I samarbete med Kreafunk lottar vi därför ikväll ut deras nyhet och minsta lilla modell aGO som ger fantastiskt ljud och lätt att ta med sig överallt. 


(null)



Vattentät och Upp till 10 timmars speltid samt med Inbygg mikrofon för smidiga telefonsamtal. Hur fin som helst. Jag älskar att ge bort gåvor och därför vill jag förgylla för någon av mina följares hem med en aGO ! På mina spelare ikväll ljuder;

Michael McArthur - "Simple Kindness" .

Just nu kan man vinna en aGO på KYDs instagram. Kika in: Killingyourdarlings och va med och tävla!

Med sol Åsa 


(null)


Foton av Åsa Gramén för Kreafunk 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback