Häng med på INREDNINGSWEEKEND 6-8 Sep i Visby


(null)

Nu har jag glädjen att meddela att jag satt ihop en Inredningsweekend till Sagoön Gotland och fina inspirerande Visby! Gotland är en plats full av möjligheter, en plats för avkoppling mellan hav och land, mellan nutid möter dåtid men även en plats att få mycket inspiration då det kommer till inredning och design. Denna plats är en plats KYD fått mest inspiration genom åren, detta hoppas jag även ni kommer att få dessa dagar.


(null)

Jag hoppas så att vi kommer få en lyckad helg med värme, glädje, inspiration och ännu mer kunskap om inredning! Upplägget är med föreläsningar samt workshop inne i Visby. Så ladda kameran och packa väskan i september och kom över till fina Sagoön

I paketet ingår; • 2 Hotellnätter  •  Förläsningar • Trendförleläsning  • Workshop • Jobb och handledning av Eget case 

Kursen omfattar två dagar. Kaffe och fika ingår. I kursavgiften ingår även allt nödvändigt material samt diplom. 

Avgift: 4 100 kr (föranmälan  2 000kr innan 1 sep) 

För att anmäla sig maila [email protected]

Med sol Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback