KYD för Danska Land - rostiga tidlösa krukor



(null)


Sommaren går mot sitt slut fast värmen håller ett grepp om september med då det är över 20 gr hemma i Staden! Fast sommaren är över så kan man plantera och fixa med sina växter inne och ute som på våren! Jag hjärtar höstens alla fina färgsprakande färger på växterna och blommorna nu ute i blomsterbutikerna. Så varma och glada färger! 

KYD hjärtar design som är unik och jag vart så betagen när jag såg Land Gardens nya krukor, fina, tidlösa, unik dansk design. 

Jag fick i uppdrag att styla dem och valde att inreda ett uterum med två fina krukor som kom svarta men bara på en vecka fått stått ute och blivit rostiga! Så häftigt!!  Materialet är galvaniserat eller obehandlat järn, som med tiden får en vacker, rostig yta som bara blir finare och finare! 
Jag är så nöjd med dem! Jag valde att plantera gräs och stenväxter med varma toner av rosa,lila och grönt ! Tycker det jobbar fint ihop med rosten.
Tycker absolut ni ska kika in dess sortiment här;

https://www.landgarden.se

Foton KYD 

Inlägget i samarabete med Danska Land






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback