Tankar från KYD


(null)


Sitter och samlar ihop material från KYD arkivet inför att hålla i en föreläsning om jobbet som inredare! Stannar upp och känner sådan varm glädje & får tårar i ögonen av tacksamhet! En tacksamhet att just mitt lilla KYD fått tilliten och förtroende att agera inredare till så många fantastiska kunder, att agera stylist och fotograf till varumärken hjärtat slår extra för, att träffa så många rara kunder, samarbetspartners och framförallt  deltagare på de kurser jag hållt i, vissa av dem har blivit fantastiska vänner som jag är så glad att ha funnit! Att just KYD får va med på de inredningsresor som ni ger, som berikar i kunskap och att hela tiden lära sig ännu mer/att hela tiden bli bättre !


Så TACK och Varmaste Solskenskramar till er vill jag skicka denna Måndag! Med Sol 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback