KYD ambassadör för Fina varumärket Klinta



~ Jag har länge gillat Klinta och alla deras fina produkter! Så när förfrågan kom ifall jag ville bli deras ambassadör nydligen vart jag så himlans glad! Jag vill inför söndagens morsdag lyfta fram deras fina ljus som det tagit fram enbart för Mammor - ett massageljus med doft av liljekonvalj ! Klicka in och beställ ett @klintamassageljushudvard vetja! .


(null)


Söndagen den 27e maj ger vi våra mammor lite extra uppmärksamhet. Vad sägs om ett doftljus med doft av Liljekonvalj som ger lite försmak på vad våren snart har att erbjuda? Och inte bara ett doftljus! Tänd ljuset, vänta tio minuter och använd sedan den varma oljan till kropps- och massageolja. Bästa gåvan till bästa mamman!

Klicka in och beställ ett HÄR!


Med sol Åsa 


Inlägget i samarabete med Klinta 







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback