Duka upp med Blomus under Sommarhimlen



(null)


Jag älskar att fixa det mysigt, det är sådär extra kul att bjuda in och stämma träff med någon fining med en dukning eller porslin man gillar lite mer! KYD dukade därför imorse upp på stranden, vid havet , i skärgården en liten enkel dukning för två. 
Här i sanden kan man sjunka ner, på varsin kudde och inta frukosten med solen som glittrar i ögonen! 
Jag gillar extra mycket detaljer med karibisktema såhär på sommaren därav kokosnötter och ananaser som dekor! 


(null)



KYD har äran att få duka upp med och för fina varumärke Blomus. Deras vackra fat, skålar i Mirage grey, agave green, silver och moonbeam tycker jag känns så somrigt fräscht. Kollektionen MIO från dem som jag dukat upp med håller en fin 
stilren design och faten passar perfekt i sommar. Blomus har verkligen lyckats att skapa trendiga färger i porslinet i solida, tidlösa material. Bakom kollektionen MIO står designern Nina Thöming från Flöz Design. 


Jag valde att duka upp med Tillbringare i keramik i färgen Moonbeam att ha besticken i.  Små och stora fat och tallrikar i Agave Green, Moonbeam,  Mirage grey och silver. 

Under tallrikarna valde jag Blomus Vackra bordstabletter i naturmaterialet kork som skördats från korkträdet på ett miljövänligt och hållbart sätt. FUADO bordstablett ger din dukning en rejäl och genuin känsla. Även en fin beige löpare i linne fick pryda bordet. Hoppas ni med kommer duka upp under sommarhimlen och bjuda in någon du håller kär. Då med Blomus hoppas jag! Med solsken Åsa 


(null)

(null)


Inlägget - Foton/styling och layout KYD i samarabete med Happynest/Blomus . 






Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Wow, så fint dukat!

Svar: Tack snälla
Åsa None

2018-06-22 @ 15:13:41
URL: http://www.junitjejen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback