Tävla och Vinn postertavla från Lisa Agurén


(null)

TÄVLA & VINN fin Fotoposter från Lisa Agurén! Den där känslan när man ser en fototavla som går rakt in i hjärtat. Just så, sådär fint varmt kände jag då jag via en inredarkollega la upp på sin instastory om denna fotograf och hennes fotoutställning Tack @kreativakvadrat. Jag föll direkt för begåvande Lisa Aguréns fotokonst och hennes sätt att fotografera en känsla och skapa drömmande fina motiv! Hjärtat gjorde en kullerbytta och jag vill inreda hemma och hos kunder med hennes alla tavlor! Hon har även i veckan lanserat sin webbshop där ni kan beställa motiv. Så kika in hennes instagram! @li.sense.a 

Jag är idag så himla glad över att ihop med Lisa ha en tävling, där du har chans att Vinna en helt egen Poster att inreda med! Ni kan välja mellan dessa tre fina motiv! swisha höger —> För att delta • Kika in och se vilken av de tre motiven du helst skulle vilja flytta hem till dig på Lisas Webbshop @li.sense.a • Skriv motivering vilken av dem du vill ska bli just din och tipsa 2 vänner om Lisa • När du fått din vinst önskar vi att du inreder med den och själv lägger ut en bild på den och taggar oss! Det är så kul att se hur ni inreder med vinsterna i tävlingarna KYD anordnar! 

Ni har fram till imorgon Torsdag kl 21.00 på er att delta! All lycka till / Lisa och Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback