När man önskar en snabb förändring - Pozehair.se


(null)

Jag har länge funderat på att lägga i en hårförlängning och nu om några veckor har jag bokat tid för just detta! Ska bli så kul att få fylligare och längre hår! En förändring som går så snabbt och känns som en fin vårlig känsla. Många jag känner har hair extensions och brukar alltid tycka det ser så fint, naturligt ut på dem! Så nu är jag så laddad att få prova på detta själv! Kommer få bli gyllenbrunt hår för mig! Jag är i grund och botten blond men de senaste 11 åren varit brunett och kastanjfärgad som jag är nu! Funderar på något likt dessa; Antingen en gyllenbrun/kastanje eller  koppar eller blont . Ska på rådgivning innan och komma fram till något fint och som passar just mig. 

(null)

Någon av dessa kulörer 

Jag fick höras om fina Pozehair och kikade in deras sortiment och produkter av hair extensions och hårförlängning. Deras moderna hair extensions ger ett resultat som ser äkta och magiskt ut. Tack vare ett uppbyggt team bestående av frisörer, forskare och hantverkare så ger de alltid nya produkter inom hair extensions och hårförlängning som uppfyller alla behov och krav. Poze är idag ett internationellt varumärke som används flitigt inom modeindustrin och filmvärlden. I utveckligen av dess produkter tar de alltid hänsyn till miljön och lägger stor fokus på kvalité i alla led. Detta gillar KYD mycket. 

Kika in dess hemsidan och se deras fina sortiment HÄR ! Med Sol Åsa 

Inlägget i samarbete med Pozehair.se



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback