TIO WHITE från Sudio - design att hjärta


(null)


För mig går det nästan ej att vara kreativ utan att ha musik på eller i öronen! Jag bara älskar att skutta in i bubblan, trycka på playknappen och lyssna in dagens soundtrack! Ibland är det inte lämpligt att kanske ha spelaren på och då väljer jag mer än gärna SUDIO och deras hörlurar! 

Deras nyhet 10 är både funktionell och fin o design samt har ett riktigt bra ljud! De är trådlösa lättviktshörlurar har  avtagbar vinge så att jag enkelt kan anpassa passformen beroende på om man är ute på pw  eller använder dem när jag sitter och jobbar i offentliga miljöer och nästan så  lätta att man glömmer man bär dem. Tur nog kommer de med en klämma och vingtoppar i fyra olika storlekar så att de alltid sitter på plats. Tios kombination av balanserat ljud med lite extra betoning på bas,  upp till 9 timmars batteritid gör dem till ett perfekt komplement till vilken livsstil som helst. De har även Sudios minsta lurar någonsin för att vem som helst kan bära dem bekvämt. Med rabattkoden KYD15 får ni 15% rabatt på en order av dessa darlingar! Så kika in dem och välj någon kulör som du gillar extra mkt  HÄR!
Med värme Åsa 

Inlägget för och tillsammans med Sudio 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback