🍂TÄVLA & VINN finaste CORDSHELL En sladdhĂ„llare för dina hörlurar FrĂ„n gotlĂ€ndska hildur2john !🍂 .


(null)

Jag Ă€lskar musik och skulle inte kunna vara utan mina hörlurar med mig i vĂ€skan/ryggsĂ€cken nĂ€r jag Ă„ker pĂ„ olika Ă€ventyr! Men en sak jag tĂ€nkt pĂ„ Ă€r om det kanske bor en liten "pyssling" i min vĂ€ska för varje gĂ„ng jag stoppar ner hörlurarna i vĂ€skan för att sen ta upp dem sĂ„ Ă€r det smĂ„ knutar & trassel pĂ„ dem! Som om nĂ„gon liten "mini pyssling" satt och gjorde smĂ„ knutar pĂ„ sladden nere i vĂ€skan! DĂ€rav Ă€lskar jag nu denna fina lösning pĂ„ mysteriet; fina sladdhĂ„llaren frĂ„n hildur2john som Ă€r skapas utav lĂ€derspill frĂ„n gotlĂ€ndska tapetserare. Brouges-mönster och stĂ€ngning med en i solid mĂ€ssing knapp för att ta hand om sladden. 



Se bara pĂ„ de fina höstfĂ€rgerna som precis slĂ€pps! Ihop gör vi en tĂ€vling dĂ€r 

TvĂ„ st (dubbel glĂ€dje)  kan VINNA varsin CORDSHELL. De ni önskar göra Ă€r; ‱ Följ @hildur2john ‱ Tagga 1 vĂ€n och tipsa om tĂ€vlingen hos Hildurs instagram  â€ą Skriv vilken av fĂ€rgerna du helst önskar att Vinna - 1) Natur, 2) ockra 3) beige eller 4 cognac) All lycka till! TĂ€vlingen avslutas imorgon pĂ„ vĂ„ra tvĂ„ instagram konton ons den 29/8 kl 21.00! Med Solskens vĂ€rme Åsa och Amalia PĂ„ Hildur2John


InlÀgget i samarbete med Hildur2John










Kommentarer

Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback