Skånska Mölle rakt in i hjärtat




(null)


~ Två veckor av omfamnade svensk sommar, av solskensvärme, på platser jag älskar att vara vid, med mina nära och kära. Att vakna varje morgon, duka upp frukost ute till de andra, hoppa i favoritklänningen eller kjolen, borsta igenom sommarhåret och bara ta varje dag som den kommer, ibland utflykter, ibland bara bege sig till klippan eller stranden med handduken under armen nynnandes på favoritlåten just nu. Att på kvällarna se på glittrande solnedgångar som går ner i havet. Just som en öm lång varm kram som hållt om mig och ej velat släppa taget har dessa två veckor i Grundsund och Mölle känts! Full med ny inspiration och energi ska det bli så fint att komma hem till staden. Nu är jag redo för höstliga påhitt och längtar så att få hoppa in i KYD världen igen. Med sol Åsa 









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback