ARTFONT på instagram - nytt koncept



.
Jag älskar att bygga broar & skapa fina nya möten och samarbeten! Första gången, sommaren för två år sedan såg jag Paulines fina akvarellmålningar första gången och hjärtat föll direkt! Det enkla, rena, skandinaviska känslan i hennes målningar tilltalade KYD! Så jag skickade iväg en fråga om ett samarbete ihop i våras och till min stora glädje sa hon JAPP! Under sommaren som gick har hon målat fyra fina tavlor i samtalet med KYD om motiv och antal. Nu har dessa akvareller blivit tavlor som vi hoppas just ni ska gilla! Vår idé har fått namnet @artfont.limitededition då antalet tavlor är begränsade och gör dem unika! Tavlorna går att beställa i 40x50 och 50x70 !


R e l e s a s e - Nu i veckan kommer vi börja att ta emot beställningar! Information kring hur du kan beställa någon/några av våra tavlor kommer inom kort!  Med sol Åsa 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback