Inredningsweekend i början av 2018




Precis haft avslutning med en av mina inredningsklasser/kurser på folkuniversitet denna höst. Jag är så stolt över vad de har lärt sig/tagit till sig dessa ggr vi setts och se hur de nu har satt på sig inredarglasögonen som jag så gärna vill dela ut till dem alla! Alla hade så fina redovisningar och fina förslag & varma mot varann. 


Hoppas få se några av dem igen i början av 2018 då jag planerar hålla en ny KYD inredningsweekend ute på Värmdö och detta mysiga ställe! "Från en Vision med att leva med sin Passion!" Någon som även här på bloggen som vill hänga med på inredningsweekend , bara hojta till här eller maila [email protected]


Med Sol Åsa 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback