Nya kunder, Nya Inredningsdrömmar att förverkliga




Under de två senaste åren har jag märkt att desto fler kunder med nyproduktion av hus hör av sig och vill anlita KYD! Detta är givetvis oerhört kul och ärofullt. Att just KYD får vara med från start på deras Husdröm/Drömhem och arbeta fram röda trådar samt ge tips och råd gällande materialval, färger, belysning och möblemang! Alla kunder är unika så gäller att se till deras behov och önskningar om vad just deras hem ska fyllas med och utstråla. 

Här ovan ser ni Nadja och Filips kommande hus samt delar av KYDs inredningscase! Ett hus med ljusa material, som ska andas lyx med skandinavisk känsla, marmor, sällskapsytor med varma inslag. Tidlöshet och personligt är några ledord jag som inredare ofta utgår ifrån då jag inreder till mina kunder! 

Med Sol Åsa 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nu är det inte lång tid kvar (okej, 3,5 månad) till dess att vi får flytta in i vårt drömhus. Det gamla huset med en massa vinklar och vrår fulla av charm. Huset som vi båda blev handlöst förälskade i bara vi klev över tröskeln. Vi håller som bäst på att planera och fantisera om hur vi skall förvandla insidan till vår. Tanken är väl att låta var sak ha sin tid och bo in oss. Men tanken om att ta till professionell expertis har slagit mig. Hade varit roligt med någon annans tankar och åsikter.
Trots att huset ligger långt från dig, jobbar du även digitalt, dvs. utan att besöka huset/bostaden?
Kram

2017-03-07 @ 09:18:54
Postat av: Ellinor

Nu är det inte lång tid kvar (okej, 3,5 månad) till dess att vi får flytta in i vårt drömhus. Det gamla huset med en massa vinklar och vrår fulla av charm. Huset som vi båda blev handlöst förälskade i bara vi klev över tröskeln. Vi håller som bäst på att planera och fantisera om hur vi skall förvandla insidan till vår. Tanken är väl att låta var sak ha sin tid och bo in oss. Men tanken om att ta till professionell expertis har slagit mig. Hade varit roligt med någon annans tankar och åsikter.
Trots att huset ligger långt från dig, jobbar du även digitalt, dvs. utan att besöka huset/bostaden?
Kram

Svar: Absolut tar jag mig ann case likt det och i andra städer med! Skulle va en ära att hjälpa er om
Ni vill anlita KYD! Prata med pojkvännen och maila mig på [email protected] så kan vi prata mera! Kram Åsa
Åsa None

2017-03-07 @ 09:19:05

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback