KYDs 2017 - jobben och resorna


(null)
 

Dax att sammanfatta 2017 i bilder! Ett år med så mkt blandade känslor! Ett tufft år då en väldigt nära varit väldigt sjuk. 

Jag vill Rikta ett stort Tack till de vänner som funnits där och kramat mig extra mycket i år och jag vill även rikta ett stort tack för all omtanke, förståelse och värme mina kunder gett - Ni har varit så overkligt fina att jag rörts till tårar flera ggr för era ord och ömma kramar! Tack till er som hejat på och anlitat KYD. I allt det tuffa så vill jag minnas året med värme, omtanke, glädje och med de positiva ögonen och de stunder/platser som gett mig så mkt energi för att kämpa.  2017 gav mig helt nya livserfarenheter,  nya möten som bidragit till stunder jag lagt i minnesbanken, nya utmaningar och lyckan att tagit klivet vidare och förverkliga en dröm jag haft länge - att få anordna och hålla i inredningsweekend med mitt KYD i Stockholm och på min sagoö Gotland. Att få skapa möten med fokus på glädje, lära ut och inspirera med inredning i fokus är så roligt och bidrar med så mkt värme. Jag har fått styla & fota produkter  för fina företag, hjälpt kunder att inreda sina hem , träffar nya elever och planerat kunders husbygge från steg 1 till den sista inredningsdetaljen.  


Ett år som bidragit med att jag blivit starkare i de tunga stunderna, vågat stå på mig mer och säga ifrån till de som ej ger utan bara tar, men framförallt givet mig värdefulla ögonblick jag värderat ännu högre och fångat upp i varje stund. TACK till er alla rara som fortfarande följer KYD här på bloggen och på instagram. Hoppas kunna ge ännu mer 2018...  

Med Solsken Åsa 


(null)

Uppdragen: 
Inrett privata kundhem och även hus.
Jag har stylat hem för visningar. 
Stylat och fotat produkter till nya fina varumärken.
Hållt i 4 st inredarklasser 
Hållt i 2 st inredningsweekends 
Stylat på Mässa (Nordiska Trädgårdar)
Förläst om Inredning på event 

(null)


Resorna: 
Minnena från Barcelona weekend, veckorna i vår och hösten på Gotland, dagar i solen ute i skärgården, en weekend i Göteborg. Lediga dagar i Småland och Västervik och en helt magisk semester i Skåne och Österlen/Kivik. 

(null)


Foton layout KYD - Killingyourdarlings 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback