Wishlist inför hösten 2017


.

Idag regnar och mullrar det hår hemma i Sthlm! Innemysar väder och jag kikar lite på höstens nyheter och lägger ordrar på saker till kunder! 

Fann även lite saker som jag har på min lilla hösten Önskelista. Tycker hösten är en mysig årstid med massa innemys efter regniga promenader vid havet! Dessa saker får gärna flytta in! Med sol Åsa 


1 - Mysig kofta att dra på sig och värma sig i! Älskar denna med stora knappar i beiget.

2 - Fotogenlampa, att tända då mörkret faller på.

3 - Boken "These Islands" - massa fina foton på öar! Jag har ju en stor kärlek till öar!

4 - Fina svampfatat att duka med inför höstens bjudningar. 

5 -  Gosiga linnelakan i beiget. Känns mjukt, varmt och fint. 

6 - Dessa Nya gråa skor beställde jag nyss hem, sköna att hoppa i inför morgonrundan och alla höstpromenader. 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback