Ordning och reda inför hösten med Vore.se



.
Jag älskar att inreda med ordning och reda, både hemma och hos kunder. Att ha ordning på saker och ting får en att må bra och ökar trivseln. Att inreda med hjälp av fin och tidlös förvaring är något jag värderar högt och att hitta varumärken som erbjuder detta, då blir mitt inredarhjärta varmt.

Vill därför tipsa er om svenska Vore. Detta fina småländska företag erbjuder just det som tilltalar KYD. Med dess genomtänkta förvaringssystem till hemmet blir förvaring ännu roligare och finare. Dess förvaringslösningar och hyllsystem passar både hall, sovrum, öppen garderob och dressingroom.

I Småland har de sin fabrik där de tillverkar hyllsystem för vägg som kan byggas på med flera sektioner. Varje hyllsystem kan bli unik och anpassas unikt till kunden. Man kan Välja mellan färdiga kombinationer, eller utforma själv med smarta tillbehör - exakt efter ens ordningssinne och smak. Alla delar kan beställas separat om du behöver komplettera. Bland vaken finns iläggsmatta och rara insatser för lådorna, samt stilfulla förvaringsboxar i olika format och färger. Sätt rätt karaktär på det hela med de olika beslagen och skapa din egna design i hur du bygger upp förvaringen. Me like! 

Kika in på dess hemsida; 

http://vore.se/

.


KYD inreder mer än gärna med Vore då jag gillar deras tidlösa och stilrena sortiment som kan mixas med mina kunders olika behov och stil. Älskar även att dess design känns skandinaviskt fin! 

Denna kommande veckan kommer KYD och Vore även göra ett samarbete ihop på instagram där du som följare kan vinna 8 valfria boxar ihop med rådgivning från killarna på Vore.


Så håll utkik på instagram i veckan! 

Med sol Åsa 

Foton via Vore.se




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback