Framkalla sommaren med KYD och Grafi foto


.
Sommaren lider sakta mot sitt slut! Jag älskar att kunna fånga in minnena med kameran och såhär i slutet av sommaren sätta ihop ett album med alla foton! För visst är det viktigt att inte enbart ta bilder och ha kvar dem i mobilen eller på datan utan verkligen ta fram dem fysiskt och göra ett album! Det är dessa album som är så roliga att ta fram senare i livet! 

KYD väljer att framkalla sommarminnena hos fina Göteborgs baserade Grafi Foto - en modern fotobutik med egen framkallning av bilder. 
De framkallar ens foton med finaste omsorg och hög kvalité!  Jag älskar även deras enkla sätt att kunna via app och webb beställa fotona i just det format jag önskar! Proffsig service och med snabb leverans blir de en av de bästa just nu enligt mig på att leverera foton! 

Kika in dess hemsida ; https://www.grafifoto.se/


Så framkalla sommaren och spara den i ett album inför framtiden! Nu har även KYDs följare och läsare chans en rabattkod för dina följare nu på 15% rabatt med koden DARLING 
Funkar både i APP & på webb! 

Med sol Åsa 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback