Hemstad kollektionen har fått en ny medlem


.

Inramad och strax inslagen. Fototavla ur KYDs kollektion "Hemstad" når snart nytt hem. Det är något speciellt med att stanna upp och ta in allt här hemma i min hemstad, platsen som jag alltid kallat hemma, platsen jag hittat överallt och som jag är stolt över! Att vara född och uppväxt 08 är bra fint! En plats jag hjärtar extra mycket är Gamla Stan, att ta promenad här, äta en god middag, dricka vin och sen föreviga stunden mellan gränderna. Just detta foto togs strax efter jag kramat om en nära vän, Sofia och hade bästa låten i lurarna och skuttade fram mellan gränderna och solen sirlade in så fint på husen! Om beställning önskas så maila [email protected] ! Med sol Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback