Fjällbyn Nordklint i Stöten - älskar designen


.

Alltid vecka 7 när jag var liten hyrde mamma och pappa stuga uppe i Sälen! Jag och bror älskade att komma upp hit och känslan av fjället och att vara med familjen var så mysig! Skidor, brasa, gröt och massa snö! Några ggr åkte vi även till Stöten, sista plats innan Norge och jag var även här med vännen Emilia och hennes pappa på skidweekend i gymnasiet!
Just nu bygger de nya fina fjällstugor här och jag hjärtar verkligen dess design och fina 3D skisser på fjällbyn! Tidlös fint och exakt så som jag tycker ett fjällhus ska vara, mysiga, varma, inbjudande och med bastu. Kika in bilderna så förstår ni vad jag menar!

Fjällbyn Nordklint kommer placeras i Stöten i hjärtat av de svenska fjällen. Stöten bjuder på den bästa skidåkningen i Sälen och ligger en kort biltur från Trysil med skidåkning i världsklass. Den orörda vildmarken omgärdar fjällbyn och naturen skänker lugn och äventyrslust. Det är även planerat en ny flygplats "Scandinavian Mountain Airport" bara 18 minuter bort med bil, detta skapar förutsättningar för enkla och smidiga resor på någon timme från Stockholm. Två hustyper kommer finns, en större och en mindre. Kika in mer på hemsidan; http://nordklint.se/

.

.

Köket och vardagsrum som flyter samma och bjuder på högt i tak!

Älskar denna 3D skiss på inredning av sovrum!

Bilder från www.nordklint.se




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback