Min Wishlist för våren 2016 - rosa, mullvad och ljust trä





Denna vår är rosa i hetluften igen och jag hjärtar mixen av att kombinera den ihop både i kläder och inredning! Därför ligger dessa darlingar i min Wishlist just nu. Ihop med mullvads grått, vitt och natur blir det en mjuk mix att hjärta. 

1) Fina lampan från Oluce. 
2) Vit stilren och tidlös lampa från Zebra Collection.
3) Ljusrosa lakan från Himla
4) Ikeas Avställningsbord i grått! 
5) Elce Sthlms fina rosa kudde.
6) Magisk fin kjol att skutta fram i vår med från Ajlajk. 
7) Ikeas nya kollektion "viktig" släpps i Maj och som jag längtar efter denna stol.
8) Vita fluffiga lakan från Himla.
9) Ikeas lampa skapar vårligt ljus. 

Collage KYD 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback