En tisdag och bästa After work på Klippan ute i Tyresö




Att fånga in kvällen här hemma i staden ute vid skärgården och en favorit plats för mig! En plats som fått en ny känsla med nya badbryggor och nya vyer då de planerar om badplatsen! En plats där jag lärde mig simma, en plats jag upplevt både glad och ledsen, en plats med minnen tillsammans med alla de jag älskat och de jag älskar fortfarande varit vid min sida, en plats jag kallar "hemma" och här där minnena är lika många som sandkorna på stranden - min oas att fånga energi. Ikväll fångas juni kvällen in här och jag nynnar på Gyllene Tiders låt ; "Juni Juli Augusti"! Underbara sommar ! Hoppas ni med har en varm och fin tisdags kväll! Med solsken och kärlek Åsa 

Foto Killingyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad härligt det ser ut!

Svar: Ja en strålande kväll på många sätt
Åsa None

2016-06-15 @ 10:40:21
URL: http://anannanland.blogg.se
Postat av: Linda

Wow, ser helt fantastiskt ut!

Svar: Var magiskt
Åsa None

2016-06-15 @ 16:26:51
URL: http://utgardets.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback