Killingyourdarlings instagram Juli månad


.

Juli månad går mot sitt slut, vilken varm månad och så mycket solsken i ögonen den bjudit upp till! TACK fina Skåne för mysiga dagar vid Båstad, Kattvik, Skanör, Lund, Höganäs och en favoritplats för mig; Mölle. En varm Weekend på underbar vingård i Östergötland, med öppna landskap jag vart charmad av. Tack till en heldag på Kolmården med Elvira, Mamma och storebror Johan! Stunderna hemma i staden och att fånga in jobbkvällarna ute vid Tyresö strand. Tack för roliga jobbcase och nya fina spännande möten! MEN framförallt så kommer jag minnas Juli månad med all dess värme i hjärtat och lycka då jag återigen blev Faster, denna gång till en liten pojke och då Truls skuttade in i mitt liv! Månadens mest spelade låt; "Try Everything" med Shakira! Hoppas ni med haft en fin månad inifrån och ut! Med sol och kärlek Åsa




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback