KYD & Orthex Group - TÄVLA & VINN ett sett med Smartstore Basket




Yeah, Nu råder det ordning och reda här hemma och garderoben har fått ett lyft med vackra lådorna Smartstore Basket från Orthex Group! Givetvis vill KYD att just du som läsare kan få vinna ett eget sett med fina förvarings lådor med hög kvalité från Orthex Group! Så därför kör vi en tävling ihop med dem! 


Nu kan en av KYDs läsare/följare även TÄVLA & VINNA vita lådor, en i varje storlek med tillhörande bambulock!

- Allt ni behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna och hur ni kommer styla dem med i kommentarsfältet. Ni har fram till den måndag kväll kl 00.00 på er! 


Med förvaringslådor sol håller i tiden

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Denna gång föll vinstlotten till Karin! 


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 


Lycka till! Med sol Åsa 

Foton Killingyourdarlings /Åsa Gramén



Kommentarer
Postat av: Nina Elofsson

Jag håller just nu på att städa ut och fixa en walk in Closet och hade varit så fint att inreda med dessa snygga och hållbara lådor i mitt kommande rum! Att kunna förvara skor, scarfar, tröjor mm i dem! Håller mina tummar! Tack för en bra blogg och inspirerande instagram!! Kram Nina

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-01-31 @ 18:04:48
Postat av: Anonym

Jag blev så förtjust i ert tidigare inlägg med alla S - Spara, Slänga, Skänka & Sälja!! Just nu ligger det saker jag behöver sortera överallt, har börjat rensa men hinner aldrig klart och det slutar med att allt åker tillbaka i garderoben igen, tills nästa helg, då allt börjar om... 🙈 jag älskar lådor och är ett stort fan av ordning, och kanske om jag vann dessa supersnygga och praktiska lådorna så kunde ordningen återställas här hemma... Vilken lättnad det skulle vara! Nu håller jag tummar och tår för att vinsten jag får!!!

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-01-31 @ 20:36:07
Postat av: Karin

Jag blev så förtjust i ert tidigare inlägg med alla S - Spara, Slänga, Skänka & Sälja!! Just nu ligger det saker jag behöver sortera överallt, har börjat rensa men hinner aldrig klart och det slutar med att allt åker tillbaka i garderoben igen, tills nästa helg, då allt börjar om... 🙈 jag älskar lådor och är ett stort fan av ordning, och kanske om jag vann dessa supersnygga och praktiska lådorna så kunde ordningen återställas här hemma... Vilken lättnad det skulle vara! Nu håller jag tummar och tår för att vinsten jag får!!!

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-01-31 @ 20:36:43
Postat av: Ann-Sofie

Just nu håller jag på att fixa om i mina två döttrarna rum! En bra förvarings möjlighet hade varit väldigt betydelsefullt då kläder och saker ska komma på sintta plats! Skulle därför gärna vilja vinna detta sett från er! /Ann Sofie

Svar: 👏🏼👍🏼
Åsa None

2016-02-01 @ 18:23:34
Postat av: Katarina

Önskar vinna till min man då han möjligen kan vara sämst på organisering och förvaring. Varför? Han har ingenstans att ha sina kläder... ;) Helt enkelt, för att skapa lite ordning bland kläder i klädkammaren och som kompensation för att jag har gnällt på hans små klädhögar på golvet.

Svar: 👍🏼👏🏼
Åsa None

2016-02-01 @ 19:35:51
URL: http://katarinaratcliffe.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback