IKEA våren 2016 - hantverk och tradition i fokus


Det skandinaviska ljuset - magisk styling och fotat på ICOM i Älmhult 

Oj va många nya pressutskick som sker såhär i början av det nya året och mycket av det som trillar in i mailboxen jublar KYDs hjärta för! 

En smålänning som alltid bjuder upp till fina nyheter är ju våran alldeles egna IKEA! Den 1 februari presenterar de vårens nyheter som har tyngden på tradition och hantverk. 

Att inreda ett landställe med eller den där stugan intill havet med denna bädd! Fint vore det! 

KYD hjärtar extra mycket denna fina Sängstomme "GJÖRA" i björk som har en dubbel funktion! Exemplevis som rumsavdelare eller varför inte som klädhängare. Sådär somrigt fin och med en skandinavisk design som jag tycker om! 

TORHAMN med en stilren och hantverks anda. 

Den nya köksfronterna "TORHAMN" gillar jag skarpt, ihop med grått och svart blir den ett fint möte av hantverk och material som känns både traditionell men ändå nyskapande!!

Mitt kökshjärta dog lite när jag såg denna fina nyhet! Så fint stylat!!

VARDAG bjuder upp på fina detaljer att addera in i hemmet.

En ny serien med namnet "VARDAGEN" består av bland annat textilier, tillbehör och redskap så skynda er till IKEA den 1 feb och köp era Favoriter! 

Med sol Åsa 

PressFoton IKEA 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback