Lansering i September av KYDs nya fotokollektion "Hemstad"


Hej hej! Hoppas ni alla haft en mysig helg! Just nu jobbas det klart med En Ny fotokollektion signerat KYD ; "Hemstad" håller på att tas fram till hösten 2016.
Mitt Älskade Sthlm, foton från staden jag alltid kallat "hemma", här där jag är född och har min familj, min släkt och mina äkta och finaste vänner. Här där jag kan de flesta gatorna och skuttat runt i staden både med snabb och sakta fötter, här i staden med skärgården intill och med fina Gamla byggnader, med nya spännande vyer. En stad jag kan bli trött på emellanåt men som jag alltid älskar! Det är en hyllning till 08 sett ifrån KYDs kameralins och ögon! Först ut i kollektionen är
"Stockholm Brick". Med sol Åsa

Foto och layout Killingyourdarlings Åsa Gramén




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina prints Åsa, de vill jag gärna höra mer om! Behöver bygga upp mitt printslager och då helst med fotokonst. Allt gott!

Svar: Ja vad önskar du veta mera om dem :-)
Åsa None

2016-08-11 @ 09:52:39

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback