Inredningsbutiken Två Fröknar - vilken pärla här i väst


.

Vi lämnade ett soligt Grundsund för en liten utflykt idag för mat och shopping! Jag älskar att leta reda på små guldkorn att åka till. Just i detta fall vart den en fullträff! Vi styrde bilen mot landet utanför Uddevalla. Här hade jag läst att inredningsbutiken; Två Fröknar fläskfilé ligga. Denna butik startade en solig dag i maj 2008 och ligger på en jätte fin plats med landet runt husknuten och havet intill. Butiken ligger ute på landet i ett vackert vitt hus. Här blandas inrednings med trend & lantliv. I butiken finner man även kläder, väskor & smycken. Ett koncept som jag älskar!

.

Fina små skålar att inreda hösten med i gult och blått! Intill butiken ligger även restaurangen och kafét som jag bloggande on innan. Älskar lugnet och den varma atmosfären butiken här har! Man kan verkligen spendera många timmar här med att köpa inredning, prova kläder och väskor och sen fika eller äta lunch i samma lokal! Älskar även dess retaildesign i butiken, då man valt att dela in rummen i färger och även miljöer.

Uppe på vinden var det bäddat med mysiga detaljer likt en säng och även en hörna med korgar och fina ting.

De två fröknarna har även gjort en kakbok med massa fina recept! Charmigt och fint ! Med sol Åsa

Foton Åsa Gramén - Killingyourdarlings




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback