HOUZZ Sverige Lanseringsfest & Mingel ikväll



Ikväll har jag och Linn varit på Event och Releasefest för Världens största inredningssajt med 35 miljoner användare har lanserats i Sverige idag, med en helsvensk sida! Houzz.se - det är där du från och med nu kommer hitta all form av tänkbar inspiration till ditt hem, där du från och med nu kan finna hantverkare, designers, inredare, arkitekter, interiör/exteriör, varumärken och branschfolk. Nu finns även KYD med i detta forum och efter kvällens event fick jag se att mitt lilla KillingYourDarlings redan fått 4 omdömen från mina kunder/samarbetspartners ! #

Det är glädjetårar i ögonen och solskensvärme i mitt hjärta! Tack för att jag får möjligheten att ha de finaste kunderna och göra det jag älskar så innerligt mycket! Att inreda, styla, fotografera, 3D skissa MEN framförallt förverkliga drömmar utifrån kundens vision av smak och stil. Med sol och kärlek/ Åsa

Kika in KYDs sida; http://www.houzz.se/pro/killingyourdarlings/kyd-killingyourdarlings


Foton killinyourdarlings 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback