Gotland, unikt hantverk runt mitt hjärta - TACK DSign Sweden




Det finns vissa platser som betyder mycket i hjärtat för en, för mig är Gotland en av de platserna. Varje gång jag skuttar av båten/planet infinner sig en lycka som är svår att förklara, där jag vill ta in varje vy och all dess charm får mig så lycklig! Jag tror att dessa platser är viktiga att ha, de platser som innebär trygghet, välmående och som är likt en öm kram runt hjärtat! 

Hantverk och unik design har även fått uppsving igen i designvärlden och det glädjer mig! Jag lät därför min fina och begåvade vän David som är guldsmed och driver företaget DSign Sweden - www.dsignsweden.com att ta fram ett halsband åt KYD, ett halsband med just min älskade sagoö! David tar även beställningar med önskemål av smycken så kika in hans sida och lägg en order på JUST den plats ditt hjärta blir lycklig av. Nu ska jag hopp i min gråa kjol och ha sagoön runt halsen i strålade höst vädret! Trevlig Lördag Med Sol Åsa 

http://www.dsignsweden.com/

Foton killinyourdarlings 



Kommentarer
Postat av: The Place To Be

Superfin! Måste kollas in!

Kram Malin

Svar: Ja gör det Malin!
Åsa None

2015-10-05 @ 17:39:25
URL: http://theplacetobe.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback