KYD hjärtar nya inStyleHouse.se & tipsar om mina favoriter


Fina bäddsoffan "Poetry" känns skandinavisk fin i sin design. 

Som inredare och stylist så känns det alltid kul att finna nya spännande möbelkedjor med fina inrednings produkter! Just en av dessa som mitt hjärta jublade extra mkt över att är nya inStyleHouse.se  - instylehouse.se

De har multifunktionella snygga möbler och inredningsdetaljer med modern design och enkla former som andas klassisk Japanskt design i ett nytt Skandinaviskt lifestyle! Företaget är grundat i vårt grannland Norge och har nu även flyttat in till oss här i Sverige. 

Företaget ger en bredare möblerutbud till kunder i Norge och Sverige med fokus på högre kvalitet och uppmärksamhet till minsta detalj i jämförelse med stora kedjor. I dess butik hittar du snygga bäddsoffor och sängar som är tillverkade i Europa av FSC-certifierat trä, funktionella fåtöljer som omvandlas till madrasser, futon madrasser av naturliga material bl. a. bomull, ull, kokosnötsfiber och tagel och rumsavdelare. 

Tänkte här nedan tipsa några av de darlingar som hamnade på min favoritlista; 


Jag gillar denna fina soffa Fusion 3 sits med en enkelhet och modern formspråk i furu! Beiget klädsel känns mjuk och fin ihop med träet! Läs mer; 
http://instylehouse.se/sv/enkel/88-fusion-soffa-3-s.html



Det fina bordet "Dance" är både fin med eller utan lådor. Bordet känns skandinaviskt och jag hade gärna inrett det ute hos kund! Finns både i vit eller natur. http://instylehouse.se/


Såhär i vintertider vill jag alltid bädda upp med det mjukaste och goaste täcket och hos InStyleHouse finns detta mjuka täcken. Haute Cocoon lyxiga sidentäcken fyllda med 100% naturligt långfibrigt mullbärssilke har mycket hög kvalitet. Endast det allra bästa långfibriga mullbärssilket passerar kvalitetskontroll och väljs för våra exklusiva täcken. Mulbärssilkestäckena är även sydda för hand för att förhindra förflyttning av silkefyllningen. Ett täcke att krypa ner under såhär i vintertider.  Läs mer; http://instylehouse.se


Jag gillar funktion på olika sätt och med hyllan Vocal kan man både variera sig med en lutandes mot väggen eller två emot varann! Fin och stilren! Kika in; 

http://instylehouse.se/sv/home/85-hylla-med-lada-vocal.html

Kika även in deras hemsida och se mer på vad de har och hitta just din favorit i deras sortiment! Med sol Åsa 

Foton via Instylehouse



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,
Tack för en super bra blogg! Läser och spanar på Insta frekvent! Jag har en fråga, egentligen fel att ställa till dig men jag är desperat så vi testar. Genom din blogg så hittade vi till ovanstående sida och blev kär i en av deras soffor. Men jag hittar ingen om leverans till Sverige, kostnad för detta osv och när jag mailar dom får jag inget svar. Har också provat att skriva till dom på instagram utan framgång. Vet inte om du har någon kontakt in eller vet nåt om detta men jag tänkte att eftersom du tipsade om dom så kanske du hade det. Hade varit jätte tacksam om du återkom för att hjälpa oss. Mvh Anna

Svar: Hej Anna!

Jag mailar dig ! Tack söta för dina ord! Med solskens värme kramar
Åsa None

2015-12-05 @ 08:37:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback