Pastellfärger och med Havet som granne - Norra Hamngatan 36 i Fjällbacka får mitt hjärta att smälta



Mitt hjärta stannade precis till när jag trillade in på denna pärla till hem! Allt i detta hus är magiskt inrett och den fina känsla mellan en grund i vitt med pastelliga inslag och ljuset får mig falla pladaskt ! 

Detta hus är just nu till försäljning i underbara Fjällbacka, en västkustpärla ni bara ej får missa! Med ett guldläge ett stenkast från byn finner man denna vackra Kaptensvilla och dess inredda sjöbod i strålande läge med hänförande havsutsikt.  Ett riktigt drömhem och med de personliga och charmiga detaljer förvandlas den till en riktig havspärla!  Utanför fönstrena vilar havets glittrande vy som en tavla och en oslagbara brygganläggning strax utanför dörren gör att man verkligen bor granne med havet! 



Vitt möter sköna turkosa kulörer och utanför ligger havets blåa ton! Utomlands feeling mitt i den svenska idyllen och jag älskar sättet att inreda med ett stort bort för många gäster med nära och kära stt kunna spela spel vid, äta middagar eller bara umgås. 


Tänk att kunna öppna dörren och hoppa i vattnet utanför och blicka in på vyn mot Fjällbacka Stad - en fin känsla mellan lugn och ändå liv !




Ett sovrum i vitaste vitt, helt hållet i min smak! Ihop med slitet trä och plankor ger rummet en skön känsla av liv! 



Turkost och mint - jag älskar mixen av det och i detta badrum kan man verkligen koppla av och duscha en eller flera ggr per dag då ej havet är uppvärmt! 


Utsikt att drömma om



En sjöbod som gjorts om till en mysig lounge! Med lanternor och kuddar att gosa sig ner emellan! En hög HIGH FiVE till detta sköna hem! Vill ni se mer på detta fina hem kika in här - www.annaski.se

 Med sol Åsa

Foton via Anna Ski Mäkleri





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback