Tävla & Vinn ljuvligt len Olja från Mirins Copenhagen





Denna veckas tävling är i form av ta hand om dig själv såhär i då våren är på ingång! Ihop med underbara Mirins Copenhagen kan ni nu vinna den fina oljan Calendula Body Oil att smörja in med efter bad och dusch för att få en mjuk och len kropp! 

Mirins Copenhagen webshop.mirins.dk erbjuder naturliga bad- och kroppsvårdsprodukter som innehåller endast de bästa naturliga ingredienserna. Inga tillsatskemikalier, konserveringsmedel eller syntetiska parfymer. Alla Mirins produkter är handgjorda för att garantera högsta kvalitet. Produkterna är utvecklade baserat på Herbalism och aromaterapi. Fina rideitbarefoot.com - Ride it Barefoot är stolt officiell återförsäljare och distributör av Mirins Copenhagen i Sverige.


KYD hjärtar deras fina produkter både dess ljuvligt doftande innehåll och snygga förpackningar! Så ta chansen att tävla och vinn! Det enda som ni behöve göra är att sända in en motiverade kommentar i kommentarsfältet här nedan! Ni har fram till den 12 Mars kl 12.00 på er! Lycka till! Med sol Åsa 

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Hade så svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men vinstlotten till Kicki! 


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under dagen ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 





Foton av och tillör Killinyourdarlings 




Kommentarer
Postat av: Nadia Walaf

Vilken härlig vinst!
Jag behöver verkligen något bra att smörja mig med, vintern har tagit ut sin rätt på huden.

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-03-06 @ 08:18:34
Postat av: Anna lindegren

Men va härlig tävling! Jag skulle mer än gärna vilja vinna denna olja att göra kroppen vårlen med efter en kall och narig vinter! Håller mina tummar! Mvh Anna

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-03-06 @ 11:33:34
Postat av: Kicki Ljungviken

Nu när vårkänslorna kommer ikapp med solen skulle denna vinst passa perfekt för att fixa huden vårfin :) Håller tummarna

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-03-12 @ 11:56:39
Postat av: Lotta Linström

Vore fint att vinna denna olja att smörja in inför våren ned! Håller mina tummar! Mvh Lotta

2015-03-12 @ 13:54:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback