Tävla och Vinn finaste Spegelskåpet Jenny från Svedbergs






Tillsammans med fina Badrumsföretaget Svedbergs har KYD denna vecka fokus på just badrum! Ni har de tidigare dagarna kunnat läsa om tankar och idéer utifrån mig som inredare och stylist ang just detta rum som mer och mer får en betydande roll i våra hem! 

Att inreda rummet med fina möbler på golv och väggar är en viktig detalj för att höja upp känslan i rummet! Som jag brukar säga;  Som pricken över i:et - som gör livet! 

Jag är därför jätte glad att tillsammans med Svedbergs se till att någon av er mina fina läsare kan få chansen att inreda just ert hem med en produkt från dem! 

I vinstpotten ligger detta superfina Spegelskåp Jenny! Skåpet är i plåt och har fin förvaring i form av två hyllor bakom den utvikbar spegeldörren! Desigen står Roger Persson för och det finns i färgerna; Vit, svart, grafitgrå, gul och dimgrön och hallonröd. Design likt detta får KYDs designhjärta att jubla! Ni får gärna "like”a dem på facebook och instagram så kan ni följa Svedbergs nyheter framöver.



Allt du behöver göra för att delta är att skriva ett fin motivering varför just du vill vinna samt 
"Vad skulle du fylla ditt Jenny-skåp med samt i vilken färg du helst vill vinna" i kommentarsfältet. Du har 2 veckor fram till den 15 April på dig. Lycka till! 
 
Vinstvärdet för Jenny Skåp; 2 630 kr 
 
- Skriv en motivering varför just du skulle vilja vinna och Vad skulle du fylla ditt Jenny-skåp ( för skåpet passar ju lika bra i ex hallen som i badrummet ) med samt färg på det! Berätta och motivera.

Tack alla finingar som varit med och tävlat. Vi hade svårt att avgöra vinnaren då alla kom med så fina motiveringar men efter lite övervägande föll vinstlotten till Alexandra!


STORT STORT Grattis. Jag sänder ett mail till dig under ang din adress. Massa sol till er alla som deltagit och håll utkik efter nya tävlingar inom kort! 

 
Med solskensVärme Åsa
Foton Svedbergs 



Kommentarer
Postat av: Therese V

Mitt badrum och hjärta skulle jubla av ett Grönt Jenny skåp. Har ett badrum med vita väggar och svart golv och för att mjuka upp och få en känsla av mer natur och lugn skulle jag helt klart välja det gröna sköna skåpet. Det skulle jag fylla med naturlig ekologisk hudvård och smink. Tänkt på att allt du sätter på huden ska vara naturligt och du ska kunna äta det. Allt går in i kroppen som du sätter på huden. Får bli dagens tips från mig : ) tack för en fin tävling. Kram Therese

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-01 @ 08:52:10
Postat av: Ann

Jag vill gärna tåvla om skåpet till min son och hans familj. Barn nummer två kommer snart så skåpet skulle passa så fint i deras nya badrum på övervåningen som äntligen står klart fast utan inredning. Att fylla skåpet för en nybliven mor med naturliga och miljövänliga produkter skulle passa min svärdotter som är miljöinspektör :-) Ett skåp i dimgrönt skulle ju då passa riktigt fint till dem :-))
Kram
Ann

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-01 @ 09:16:35
URL: http://www.paulinaochjag.blogspot.se
Postat av: Rose-Marie Brorsson

Om jag vann detta underbara spegelskåp Jenny vill jag ha ett svart skulle fylla det med mitt smink, parfym å krämer för det sstår på ett bord nu. Så nu håller jag tummarna ✊🍀å hoppas på tur ♡ ♥ Ha en bra dag . Kram Rose-Marie

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-01 @ 10:26:51
Postat av: Linda Andersson

Detta skåp skulle göra sig perfekt i min dotters lilla rum, så hon kan ha en bra förvaring för sina tofsar, lipgloss och andra små saker! Hallonrött hade passat super!!

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-02 @ 19:30:04
Postat av: Rebecca Pecci

Tjohej vilket ljuvligt skåp! Höll helt på att missa denna kanontävling. Varför jag vill vinna? Den nakna sanningen är att jag inte har en enda spegel i huset. Vi blev klara med vår omfattande renovering i julas, ett helt nytt hus med två helt nya och superfina badrum. I dem finns allt. Förutom en endaste ynka liten spegel..... Den söta Jenny från Svedbergs hade suttit som en smäck på väggen i "vårt" badrum. Vi har väldigt rektangulärt porslin och den cirkelformade spegeln hade knutit ihop helheten så fint. Just därför vill jag vinna. Sen är det ju inte helt fel att kunna spegla sig om morgnarna heller;)
Kram
Rebecca

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-06 @ 22:08:58
URL: http://rebeccapecci.se
Postat av: Alexandra

Grafitgrå klappar mitt hjärta extra för, tänk dig det i ett helt vitt kaklat badrum. Inte nog med det, jag har blivit välsignad med ett litet badrum där optimera ytorna är A och O. Spegel är ett måste, samt förvaring i ett, kan inte bli bättre.

Jag hade fyllt mitt Jenny skåp med alla mina badrumsnödvändigheter som inte pryder, läs inreder, så fint framme. A.k.a tandborsten & tandkrämen, plåster, sprayer, krämer och allt annat som mitt funktionella badrum ska husera fint.

Kramen

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-09 @ 11:19:04
Postat av: Lena Eriksson

Jag skulle fylla skåpet med vackra skulpturer, läckra parfymflaskor och annan vacker konst och alltid ha det öppet för allas beundran. En skåpinstallation som blir vad jag gör den till. Den dimgröna är min sköna.

Svar: 👏👍
Åsa None

2015-04-13 @ 19:51:57
Postat av: Elli

Ett grafitgrått jenny-skåp skulle göra sig fint i vårt badrum. Med en tvåårings nyfikna och flinka fingrar är det skönt att få undan nagelsaxar, smink och andra hygienartiklar från hans räckvidd. Idag står allt i ett golvskåp med barnlås som ongen ändå luckas ta sig in i..

Svar: 👍👏
Åsa None

2015-04-13 @ 21:00:44
Postat av: Camilla Neller

Det vita runda Jenny skåpet…
Jag skulle hänga upp det på mitt arbete i vår design studios badrum som just nu får ett nytt golv och kakel. I skåpet skulle diverse tvål,vackra hårspännen samt hårborstar dela våningar.

Svar: 👏👍👏👍
Åsa None

2015-04-14 @ 23:58:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback