Zara Home Hösten 2015 - KYDs favoriter



Kändes som höst nu på morgonen på morgonrundan! Fick ett press utskick för ett tag sedan från Zara Home och jag gillar mest deras accessoarer med känsla av mjuk sobra övergångar i ex vaserna inför hösten collektion!

Hos Zara Home går trenden i höst mer i jordfärger i beiget ljus ton och även lite pasteller! En trend som känns betydligt ljusare och mer somrig än de övriga höstkollektioner som andra företag visat inför hösten 2015. Jag listar här nedan några pärlor jag kan tänka mig inreda med i höst från dess collektion ihop med grått, beiget och mer höstliga kulörer! Kika in deras hemsida och se om något faller just er i smaken - www.zarahome.com


En vacker korg i vitt med trähandtag, En mjuk sober fejdad vas i beiget och grönt, Beige kudde att mjuka upp det gråa i höst med, Vita vita lakan med sorts detalj, Pläden i grönt kryper jag gärna in under i höst, Detaljer i kudden med knappar gillas, även förvaring i garderob med korgar i beiget och stål gillas, Mässingkrok i form av ett löv, dricker gärna höstens varma Chocklad i dessa fina glas!!

Foton Zara Home 



Kommentarer
Postat av: Liza

Vilka underbara inredningsdetaljer! :)
Jag älskar verkligen inredning.

Svar: Ja visst har de mkt fina detaljer
Åsa None

2015-07-29 @ 13:01:54
URL: http://lizacorneer.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback