Skissande och designande av lampa och sovrum



Att ha en idé i huvudet och sedan jobba ner den via datan och rita är något jag hjärtar att göra! Att gå in i den kreativa bubblan och lyssna på musk med en stort glas lemonad intill!  Idag hoppade jag in i denna bubbla och ritade ner kommande case för privat person! 

Mina ledord i detta case är; Sobert, mjukt, naturligt, lugn, kreativitet och tidlöst! 

Jag har valt att inreda rummet med vackra Raphael - Ping från Sandbergs tapeten i grön lummig känsla! Intill en sänghimmel i ljust trä med vita tunna linne tyg längder över. 
 



Jag har även valt att ta fram en egendesignad lampa med notislappar som lampskärm över det kreativa hörnet! 


Lite mer saker ska in på skisserna, mått mm innan det ska visas upp för kund! Med sol Åsa 

Skisser av och tillhör Killingyourdarlings 





Kommentarer
Postat av: Mia Nordin

Vad duktig du är!! 👍🏻😃

Svar: Tack Mia
Åsa None

2015-07-29 @ 09:43:22
URL: http://mealiving.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback