Inred höstens sovrum med elegans och värmande Lila mattor - Del 3/3 i samarbete med företaget CarpetVista



Innemys med elegans röstar jag på inför hösten 2015 

I KYDs andra Mattstyling för CarpetVista har jag valt att denna lila darling som kan förgylla höstens sovrum med! För mig som inredare handlar det om att inreda varje rum med så mkt kärlek och värme som möjligt! Att skapa en oas med personlighet och ömhet!

Just kulören lila är höstens lilla uppstickare – en härlig kontrast till alla de dova naturfärgerna som dominerar årstidens trender. Och det finns många nyanser att välja på i denna palett; violett, plommon, purpur, lavendel och ljung. Alla med varma och mjuka egenskaper som jag älskar extra mycket att inreda just sovrummen med! 

Den lila kulören i inredningen ger en känsla av elegans, värme och bidrar med en varm känsla till rummet. Lila ihop med vitt, grått och brunt ger en vibrerar frekvens vilket gör att den får oss att lättare finna ro, skapa harmoni och koppla av. Därför passar den lika bra i sovrummet som i vardagsrummet. Jag har valt att inreda sovrummet med den magisk fina mattan Colored Vintage Relief matta 207x311 Pris 8 822 kr från CarpetVista - www.carpetvista.se 

 

Att möta den varma känslan i mattans lila ton med vita linne överkast och detaljer i beiget känns som en fin triss

CarpetVista erbjuder även nu en rabatt på 3% av köp till KYDs följare! Uppge rabattkoden CVBL 2015 vid ditt köp! Fram till fredag gäller denna rabatt!





Foton av Killinyourdarlings /Åsa Gramén



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback